Ce acoperă garanția unei case de marcat cu jurnal electronic

Toate casele de marcat cu jurnal electronic sunt obligatoriu însoțite de certificate de garanție.

În principiu, aceste documente acoperă înlocuirea componentelor, precum și instalarea inițială, fiscalizarea și trainingul pe care tehnicianul unității de service îl asigură utilizatorilor.

Potrivit consultanților din cadrul companiei AttoSOFT , în perioada de garanție, pentru orice defecțiune care presupune înlocuirea componentelor, (în cazul defectelor de fabricație), reparațiile sunt și ar trebui să fie gratuite.

La achiziția unui aparat de marcat electronic, ar trebui să semnați și un contract de service cu distribuitorul de la care l-ați cumpărat. Acest act este foarte important și necesar căci el conține toate informațiile legate de depanarea aparatelor fiscale. Documentul detaliază procedurile de lucru ale unității de service cu care aveți contract, datele sale de identificare și pașii pe care ar trebui să îi urmați când vă confruntați cu defecțiunea unui aparat.

Vezi aici, ofeta noastră de case de marcat gratuite.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

case marcat, garantie service casa de marcat

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Noua oferta de case de marcat si serviciile incluse la achizitia aparatelor fiscale
Articolul următor
Casele de marcat versus imprimantele fiscale

Te-ar mai putea interesa si:

3 comentarii. Leave new

  • lege spune ca trebuie contract de service in perioada de garatie dar de ce nu este gratui service-ul ca la orice aparat electronic? Costul contractului este identic cu cel postgarantie. De ce?Legea prevede 3 operatii gratuite, instalere, reparare in garantie, instruire. Daca nu am nevoie de alte servicii ( nici nu mi se ofera altceva, la casa veche agentul venea la 3 luni dupa bani si atat) de ce sa platesc in periioada de garantie?

    Răspunde
  • ANAF raspunde: Case de marcat - obligatii si termene in 2019
    12 martie 2019 17:31

    Case de marcat- obligatii si termene: raspunsurile specialistilor ANAF
    10 dileme legate de noile case de marcat au acum raspuns.
    1. Intrebare: Care sunt consecintele legale in cazul in care utilizatorii caselor de marcat renunta la contractul de service?
    Raspuns ANAF
    Potrivit prevederilor art. 4 alin. (12) lit. e ) sau f) din OUG 28/1999 se instituie pentru utilizatori obligatia:
    – de a asigura functionarea aparatului de marcat electronic fiscal in parametrii tehnici legali, pe toata durata de utilizare a acestuia
    – de a permite interventia tehnica numai a persoanelor autorizate pentru efectuarea operatiunilor de service asupra aparatului de marcat electronic fiscal; prin persoana autorizata se intelege persoana inregistrata in baza de date a Ministerului Finantelor Publice privind distribuitorii autorizati, unitatile acreditate pentru comercializare si/sau service si tehnicienii de service pentru aparatele de marcat electronice fiscale.
    Potrivit art. 10 lit. u) din OUG nr. 28/1999 nerespectarea de catre utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale a dispozitiilor art. 4 alin. (12) lit. e ) sau f) constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 4.000 lei la 6.000 lei.
    -Drepturile si obligatiile ce revin unitatilor acreditate pentru comercializare si/sau service in baza prevederilor ordonantei de urgenta si a prevederilor prezentelor norme metodologice, precum si in baza avizelor/autorizatiilor eliberate de comisie nu pot fi cedate unor terte persoane.

    Răspunde
  • Departament Case de Marcat
    12 martie 2019 17:38

    Contractul de service este obligatoriu conform
    art.102 alineat 8 si 9 din HG479/2003 completata cu HG804/2017

    (8) Distribuitorii autorizaţi sau unităţile acreditate din reţeaua acestora au obligaţia să anexeze la cartea de intervenţii o copie a contractului de service pentru aparatul în cauză, pentru perioada de garanţie sau pentru perioada de postgaranţie, după caz.

    (9) În situaţia în care la punctul de lucru al utilizatorului funcţionează aparate de marcat electronice fiscale de acelaşi tip, iar service-ul este asigurat de acelaşi distribuitor sau unitate acreditată a acestuia, contractul de service prevăzut la alin. (8) se anexează la o singură carte de intervenţii”.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.