Care sunt pasii necesari pentru trimiterea in service a casei de marcat? Telefoneaza-ne la 0236 470 000

Oricat de mult am investi in aparatele electronice, sunt momente cand acestea se defecteaza, fie din cauza vechimii, fie a modului necorespunzator de utilizare. Printre aceste aparate regasim si casa de marcat, dispozitiv obligatoriu pentru activitatea de comert cu amanuntul, in magazine, saloane sau pentru prestari de servicii direct catre populatie.

In momentul in care casa de marcat se strica, in calitate de utilizator, ai obligatia de a instiinta distribuitorul care ti-a livrat dispozitivul sau service-ul distribuitorului. Contacteaza-ne la 0236 470000.

In acelasi timp, este nevoie sa treci in cartea de interventii a casei de marcat, ora si data la care ai semnalat defectiunea si sa pastrezi si confirmarea ca ai anuntat defectarea aparatului de marcat.

Dupa ce ai semnalat defectiunea, conform contractului cu departamentul service de la AttoSoft, ai obligatia de a te prezenta cu aparatul defect la sediul nostru. In caz contrar, daca contractul stipuleaza, tehnicianul se va deplasa pana la tine, pentru a inspecta casa de marcat si pentru a te instiinta de procedurile necesare reparatiei.

Mai mult decat atat, daca echipamentul se afla in perioada de garantie, distribuitorul este obligat sa ii schimbe piesele defecte gratuit. In caz contrar, reparatiile necesare vor fi realizate constracost.

In calitate de operator al casei de marcat, pana cand dispozitivul va fi reparat si repus in functiune, ai urmatoarele obligatii:

– Sa treci in registrul special si in raportul fiscal, toate operatiunile pe care le efectuezi. Totodata, trebuie sa emiti facturi fiscale, atunci cand clientii iti solicita acest lucru. Conform OUG 28/1999, cele doua documente (registrul special si raportul fiscal) sunt necesare pentru verificarea veniturilor si pentru stabilirea impozitelor si a taxelor pe care le datorezi bugetului de stat. Cu exceptia taximetrelor, toti utlizatorii casei de marcat vor avea nevoie de acest registru, completat fara modificari, stersaturi sau adaugiri.
– Registrul special trebuie sa fie sigilat, cu paginile numerotate si prezentat organului fiscal unde platiti taxe si impozite.
– In momentul in care reparatia casei de marcat a luat sfarsit, aceasta se va repune in functiune. Reprezentantul service-ului va trece in registrul special data si ora la care casa de marcat a fost din nou folosita. In calitate de operator, ai obligatia de a pastra registrul special timp de 10 ani, pe parcursul carora vei completa, ori de cate ori va fi necesar, in cazul unei noi reparatii.

Deja ai votat!
Articolul anterior
Ce este si cine raspunde de cartea de interventii a casei de marcat
Articolul următor
Targul si conventia anuala a Patronatului Caselor de Marcat 2021

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu