Memoria fiscala se poate inlocui in cazul defectarii sau atunci cand capacitatea de stocare a fost epuizata, sau atunci cand aceasta nu mai poate fi folosita de catre utilizatori din diverse motive:
– schimbare adresei punctului de lucru
– schimbare denumirii societatii impreuna cu codul de identificare fiscala
– incetarea activitatii agentului economic
– vanzarea aparatului
– casarea sau dezafectarea casei de marcat
– inchiderea punctului de lucru
Inlocuirea sau predarea memoriei fiscale se face dupa citirea acesteia. La inlocuirea memoriei fiscale obligatoriu se efectueaza si schimbarea dispozitivului de memorare a jurnalului electronic.
Operatiunea de inlocuire a memoriei fiscale se inregistreaza in Cartea de Interventii a aparatului de catre tehnicianul de service si este confirmata de reprezentantul organului fiscal teritorial.
Cand nu este obligatorie inlocuirea memoriei fiscale?
Nu este obligatorie inlocuirea memoriei fiscale a a.m.e.f. instalate, aceasta putand fi utilizata pana la umplere, in urmatoarele cazuri:
– la schimbarea atributului fiscal al codului de identificare fiscala al utilizatorului;
– la schimbarea formei de constituire a societatii fara modificarea denumirii acesteia;
– la modificarea denumirii si/sau adresei societatii daca se pastreaza codul de identificare fiscala;
– la mutarea unui punct de lucru apartinand utilizatorului de la un stand la altul, in cadrul unui complex comercial situat la aceeasi adresa;
– la schimbarea denumirii strazii de la locul de instalare a aparatelor de marcat electronice fiscale;
– in cazul inactivitatii temporare a utilizatorilor, anuntata organelor fiscale, potrivit legii;
– in cazul unor erori constatate dupa fiscalizare privind inregistrarea datelor din antetul bonului fiscal
Personalul companiri noastre va ofera servicii de consultanta si asistenta tehnica privind aparatele de marcat electronice fiscale. Contactati-ne!