• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Avantaje si facilitati in utilizarea noilor case de marcat cu jurnal electronic

acum 3 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Introducerea noilor case de marcat cu jurnal electronic a creat multa tensiune in randul operatorilor economici, mai ales ca au aparut o multime de neclaritati pe parcurs. Principalul motiv pentru care s-au luat astfel de masuri a fot reducerea evaziunii fiscale pentru care ANAF a luat decizia de a impune aceasta modificare.

Astfel specialistii institutiei vor putea sa monitorizeze eficient activitatea firmelor, intrucat datele inregistrate se transmit catre serverul ANAF in timp real.

Avantajul caselor de marcat cu afisaj electronic:

1. Casele de marcat cu jurnal electronic transmit date in timp real

Comerciantii trebuie sa aiba in vedere faptul ca noile case cu jurnal electronic vor transmite, in timp real, informatiile inregistrate la serverele ANAF. Astfel, specialistii ANAF vor putea sa verifice situatia noilor aparate fiscale si sa fie la curent cu activitatea operatorilor economici.

In cazul aparatelor fiscale cu jurnal electronic informatiile se transmit lunar, pana la data de 20 a lunii pentru luna anterioara, date prin intermediul unui formular. Cu ajutorul programului de asistenta de pe site-ul ANAF, aceste fisiere sunt validate si atasate unui fisier PDF.

2. Nu toti operatorii economici sunt obligatii sa utilizeze case de marcat cu jurnal electronic

Obligatia dotarii cu aparate fiscale cu jurnal electronic nu se impune operatorilor economici care efectueaza ocazional livrari de bunuri sau prestari de servicii direct catre populatie, sau care fac livrari de bunuri catre proprii angajati pentru uzul propriu.

Asadar, firmele care au urmatoarele tipuri de activitati, nu trebuie sa isi faca nicio grija:

– comertul ocazional cu produse agricole din productie proprie savarsite de catre producatorii agricoli individuali, autorizati in conditiile legii, in piete, targuri, oboare sau in alte locuri publice autorizate;

– vanzarea ziarelor si a revistelor prin distribuitori specializati, sau operatori economici care comercializeaza exclusiv ziare si reviste;

– transportul public de calatori in interiorul unei localitati pe baza de bilete sau abonamente tiparite conform legii, precum si cu metroul;

– activitatile pentru care incasari se realizeaza pe baza de bonuri cu valoare fixa tiparita conform legii – bilete de acces la spectacole, muzee, expozitii, targuri si gradini zoologice sau gradini botanice, biblioteci, locuri de parcare pentru autovehicule, bilete de participare la jocuri de noroc si nu numai.

3. Noile aparate fiscale functioneaza si fara conexiune la internet

Desi noile case de marcat cu jurnal electronic utilizeaza internetul, acestea functioneaza si fara sa fie necesara o eventuala conexiune la internet. Sa vedem si cum este posibil este lucru. Ei bine, in timp ce casa de marcat cu jurnal electronic este deconectata de la internet, datele introduse sunt stocate in memoria aparatului si transmise automat in momentul in care are loc reconectarea la internet.

4. Utilizatorii trebuie sa trimita o notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal

Utilizatorii informeaza trebuie sa transmita o notificare in ceea ce priveste urmatoarele:

– schimbarea locului de utilizare a aparatului intre puncte de lucru ale aceluiasi operator economic;

– furtul/disparitia/distrugerea aparatului de marcat electronic fiscal;

– instrainarea aparatului de marcat electronic fiscal;

– inchiderea punctului de lucru;

– lichidarea, dizolvarea, fuziunea, divizarea societatii sau altele, dupa caz;

– incetarea activitatii.

Pentru oferta noastra privind noile case de marcat, vizitati www.shop.attosoft.ro sau www.casedemarcat.eu

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

aparate fiscale 2019, case jurnal electronic, firme

Distribuie acest articol

Articolul anterior
După scandal, Huawei raporteaza venituri mai mari in 2019
Articolul următor
Atentionare privind casele de marcat, de la ANAF, prin Spatiul Privat Virtual

Te-ar mai putea interesa si:

Ce se întâmplă din februarie 2021 privitor la conectarea caselor de marcat la ANAF?
26 ianuarie 2021
Arhivarea facturilor in contabilitate – Solutii integrate – AttoSOFT
18 aprilie 2016
(IV) – Verificarea automată a comenzilor cu prin DataLight Picking
18 octombrie 2019

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 10 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 9 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 8 views | under Stiri

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 7 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 6 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce trebuie sa faceti cand conectati casele de marcat la serverul ANAF-ului 5 views | under Stiri

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Aspecte legale ale emiterii facturilor pentru a fi onorate 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Hristos S-a Înălțat 3 views | under Stiri

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • (II) – Metode de colectare a comenzilor în depozit, prin DataLight Picking Mobile 3 views | under Stiri

  • Verificare online parteneri ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 3 views | under Stiri

  • Ce acoperă garanția unei case de marcat cu jurnal electronic 3 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE