Automatizarea in domeniul vanzarilor – Solutii software pentru afacerea ta

Unul din principalele avantaje ale implementarii solutiilor software in cadrul companiilor este automatizarea, in practic orice domeniu de activitate ar activa acea companie. In mod particular, in zona de activitati comerciale, un software SFA, acronimul sintagmei Sales Force Automation se refera la procesul de automatizare a activitatilor repetitive desfasurate de un agent de vanzari. Practic, este vorba de a automatiza sarcinile repetitive, specifice activitatilor de vanzare, contribuind la cresterea eficientei si a productivitatii echipelor de pe teren.

Cresterea eficientei si a productivitatii echipelor de pe teren presupune de fapt:
– eliminarea operatiunilor „manuale” repetitive, cum ar fi transcrierea comenzilor / facturilor / incasarilor de catre personalul din back-office;
– informarea corecta si la timp a echipei de vanzari despre orice informatie relevanta privind clientii si portofoliul de produse;
– eliminarea posibilitatilor de greseala sau frauda in ceea ce priveste preturi si valori ale comenzilor / facturilor / bonuri fiscale / incasari;
– asistenta in privinta informatiilor specifice, cum ar fi geolocatia clientilor sau propuneri de comenzi/facturi in functie de istoricul clientului respectiv;
– recuperarea soldurilor prin instrumente specifice, inclusiv limitarea la creditare a clientilor in functie de anumiti parametri;

Sistemul SFA dezvoltat de AttoSOFT cuprinde doua componente principale, si anume:

– Aplicatia mobila, care functioneaza pe tablete sau smartphone-uri si este utilizata de angajatii de pe teren. Cu ajutorul aplicatiei mobile SFA agentii de vanzare gestioneaza datele de contact ale clientilor (geolocarea), vizualizeaza stocurile produselor si caracteristicile acestora, preiau comenzile de vanzare, incaseaza soldurile, emit facturi sau bonuri fiscale, inregistreaza informatii despre piata sau concurenta, comunica cu managerii, urmaresc traseul zilnic pe care trebuie sa il parcurga s.a.m.d.
– Consola administratorului, utilizata de catre managerii de vanzari. Acestia pot astfel sa stabileasca trasele zilnice ale agentilor de pe teren si sa le aloce diferite sarcini, sa defineasca pasi si procese de vanzare, sa vada volumul de comenzi sau incasari zilnice pentru fiecare agent in parte etc.

Pentru a veni in intampinarea cerintelor actuale ale comerciantilor si nu numai, specialistii nostrii au incercat ca functiile acestei automatizari in vanzari, sa acopere cat mai multe activitati, precum:

– Managementul datelor de contact aferente clientilor si prospectilor, inclusiv geolocarea care permite ulterior navigare la sediul clientului direct din aplicatia SFA, prin Google Maps sau Waze;
– Inregistrarea comenzilor de la clienti cu verificarea automata a soldului la client si a pragurilor de limitare la facturare;
– Vizualizarea caracteristicilor produselor: pret, stoc, istoric de comenzi, etc
– Managementul procesului de vanzare: stabilirea unui flux de actiuni in functie de situatia clientului in raport cu firma;
– Comunicarea intre angajatii de pe teren si cei de la sediu;
– Gestionarea si urmarirea indicatorilor de performanta si a targetelor specifice fiecarui angajat;
– Managementul promotiilor si a campaniilor de marketing;
– Captarea informatiilor referitoare la piata si la concurenta;
– Analiza datelor de vanzari;

Sistemul SFA al AttoSOFT este intr-o permanenta dezvoltare, avand in vedere relatia stransa dintre AttoSOFT si partenerii sai din domeniul distributiei si comertului en-detail mobil. Sistemul este adaptat pentru a raspunde cerintelor pietei si a transformarilor prin care trece aceasta. Pentru mai multe informatii privind noile functii ale sistemelor SFA produse de AttoSOFT, contactati-ne.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

activitati comerciale vanzari, aplicatii mobile sfa, automatizare vanzari

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Detalii privind caracteristicile noilor case cu jurnal electronic, potrivit Ministerului Finantelor
Articolul următor
Un Gb pe hard disk s-a ieftinit de peste 4 milioane de ori, fata de anul 1981

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.