AttoSOFT a participat la conferinta cu tema „Targetarea in campaniile online si offline”

Compania AttoSOFT, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața software pentru afaceri, a participat la conferinta “Targetarea in campaniile online si offline”, desfasurata pe 3 noiembrie 2015 la Premier Palace Hotel & Spa din Bucuresti.

Online sau offline? Care sunt cele mai potrivite canale si medii de promovare? Cum targetam cat mai eficient, astfel incat sa obtinem cele mai bune rezultate in urma campaniilor de promovare? Iata cateva dintre cele mai populare intrebari prezente in mediul virtual la care speak-eri renumiti – invitati la eveniment, au incercat sa raspunda. Constienti ca promovarea si comunicarea sunt procese importante in construirea imaginii unui produs, reflectandu-se direct in succesul pe care acestea le au pe piata, specialistii AttoSOFT continua sa-si dezvolte din ce in ce mai mult brandul DataLight prin propria echipa de profesionisti in domeniul marketing-ului.

Conferinta „Targetarea in campaniile online si offline” a facut parte dintr-o serie de evenimente pe care PR2Advertising le-a organizeaza cu scopul de a pune in legatura specialisti si reprezentati ai unor companii de top cu persoane interesate de tot ceea ce inseamna PR, advertising, marketing si promovare online si offline.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

brand attosoft, campanii offline, premier place hotel, targetare online

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Impozitul pe dividente scade la 5% din 2016
Articolul următor
Antreprenoriatul, in viziunea companiei AttoSOFT – Conferinta AIESEC – Galati

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.