Au mai ramas mai putin de 110 zile pana la data de 1 Octombrie 2017, data de la care NU se mai comercializeaza casele de marcat actuale. In consecinta, aveti mai putin de 4 luni calendaristice in care sa decideti tipul de echipament fiscal de care aveti nevoie si furnizorul cu care veti dori sa lucrati.
Inainte de a lua o decizie, trebuie sa aveti in vedere ca:
– noile case de marcat vor fi disponibile dupa avizarea lor de catre Ministerul de finante.
– furnizorul de echipamente cu care veti lucra trebuie sa fie avizat pentru noul tip de echipamente fiscale.
Nota: este posibil ca unii din furnizorii cu care ati lucrat pana acum sa nu mai fie avizati pe noile echipamente fiscale – este important sa clarificati acest lucru.
– daca veti dori sa integrati noul echipament fiscal intr-un sistem informatic, este important sa clarificati cu (celalalt) furnizorul de solutii software daca este integrat cu noul tip de echipament fiscal.
Pentru a evita situatiile de urgenta inerente acestor perioade de schimbari, va rugam sa luati legatura cu consilierii AttoSOFT pentru informatii suplimentare privind noile tipuri de case cu jurnal electronic.
Mai multe detalii: www.casedemarcat.eu