Atentie! In trei luni de zile, nu se mai comercializeaza case de marcat de tip vechi

Au mai ramas mai putin de 110 zile pana la data de 1 Octombrie 2017, data de la care NU se mai comercializeaza casele de marcat actuale. In consecinta, aveti mai putin de 4 luni calendaristice in care sa decideti tipul de echipament fiscal de care aveti nevoie si furnizorul cu care veti dori sa lucrati.

Inainte de a lua o decizie, trebuie sa aveti in vedere ca:

– noile case de marcat vor fi disponibile dupa avizarea lor de catre Ministerul de finante.

– furnizorul de echipamente cu care veti lucra trebuie sa fie avizat pentru noul tip de echipamente fiscale.

Nota: este posibil ca unii din furnizorii cu care ati lucrat pana acum sa nu mai fie avizati pe noile echipamente fiscale – este important sa clarificati acest lucru.

– daca veti dori sa integrati noul echipament fiscal intr-un sistem informatic, este important sa clarificati cu (celalalt) furnizorul de solutii software daca este integrat cu noul tip de echipament fiscal.

Pentru a evita situatiile de urgenta inerente acestor perioade de schimbari, va rugam sa luati legatura cu consilierii AttoSOFT pentru informatii suplimentare privind noile tipuri de case cu jurnal electronic.

Mai multe detalii: www.casedemarcat.eu

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

case de marcat cu jurnal electronic

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Cum iti poti verifica partenerii de afaceri online
Articolul următor
Din 22 Iunie 2017, ANAF trimite doar online catre banci, actele de executare silita

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.