• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Atentie! In trei luni de zile, nu se mai comercializeaza case de marcat de tip vechi

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

Au mai ramas mai putin de 110 zile pana la data de 1 Octombrie 2017, data de la care NU se mai comercializeaza casele de marcat actuale. In consecinta, aveti mai putin de 4 luni calendaristice in care sa decideti tipul de echipament fiscal de care aveti nevoie si furnizorul cu care veti dori sa lucrati.

Inainte de a lua o decizie, trebuie sa aveti in vedere ca:

– noile case de marcat vor fi disponibile dupa avizarea lor de catre Ministerul de finante.

– furnizorul de echipamente cu care veti lucra trebuie sa fie avizat pentru noul tip de echipamente fiscale.

Nota: este posibil ca unii din furnizorii cu care ati lucrat pana acum sa nu mai fie avizati pe noile echipamente fiscale – este important sa clarificati acest lucru.

– daca veti dori sa integrati noul echipament fiscal intr-un sistem informatic, este important sa clarificati cu (celalalt) furnizorul de solutii software daca este integrat cu noul tip de echipament fiscal.

Pentru a evita situatiile de urgenta inerente acestor perioade de schimbari, va rugam sa luati legatura cu consilierii AttoSOFT pentru informatii suplimentare privind noile tipuri de case cu jurnal electronic.

Mai multe detalii: www.casedemarcat.eu

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

case de marcat cu jurnal electronic

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Telekom impreuna cu Ericsson au prezentat reteaua 5 G in Romania
Articolul următor
Din 22 Iunie 2017, ANAF trimite doar online catre banci, actele de executare silita

Te-ar mai putea interesa si:

Ultimele modificari privind calendarul noilor case de marcat
2 august 2017
AttoSOFT isi diversifica metodele de a tine contactul cu partenerii sai
6 iunie 2016
Targul de Case de Marcat si Solutii Informatice din Octombrie 2018 are loc la Covasna
5 septembrie 2018

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 10 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 9 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 8 views | under Stiri

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 7 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 6 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Ce trebuie sa faceti cand conectati casele de marcat la serverul ANAF-ului 5 views | under Stiri

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • (II) – Metode de colectare a comenzilor în depozit, prin DataLight Picking Mobile 3 views | under Stiri

  • Despre avantajele porturilor USB type C 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Verificare online parteneri ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 3 views | under Stiri

  • Ce acoperă garanția unei case de marcat cu jurnal electronic 3 views | under Stiri

  • Aspecte legale ale emiterii facturilor pentru a fi onorate 3 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE