Potrivit unui comunicat publicat pe site-ul propriu al ANPC, „Comandamentul litoral 2016” a început pe 15 iunie și se va desfășura până la jumătatea lunii septembrie, perioadă în care au loc mai multe acțiuni de control, de preluare și cercetare a reclamațiilor făcute de turiști, dar și acțiuni de informare și educare a consumatorilor.
De asemenea, ANPC oferă pe parcursul întregii veri consiliere gratuită operatorilor economici, cu scopul de a-i face pe aceștia să aplice corect legislația din domeniu.
ANPC amintește turiștilor că eventualele reclamații și sesizări care au legătură cu nerespectarea de către firmele de pe litoral a drepturilor lor se pot depune în trei locuri diferite: Mamaia (pentru stațiunile Mamaia și Năvodari), Neptun (pentru stațiunile Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche) și Costinești (pentru stațiunile Costinești, Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla și 23 August).