• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

ANAF-ul a publicat modelul de formular pentru sistemul SPLIT TVA

acum 5 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Legislatie, fiscalitate
Niciun comentariu

ANAF a publicat Miercuri, 6 Septembrie 2017 pe site-ul propriu, un Proiect de ordin pentru aprobarea modelului și conținutului formularului „Notificare privind opțiunea de aplicare a mecanismului de plată defalcată a TVA”, document ce are nevoie de publicarea în Monitorul Oficial pentru a se aplica.

Potrivit OG nr. 23/2017, aplicarea mecanismului split TVA se va face începând cu ziua imediat următoare înscrierii în Registrul persoanelor care aplică plata defalcată a TVA,ce va fi afișat pe site-ul ANAF, pentru facturile emise și avansurile încasate începând cu această dată.

De altfel, organul fiscal va înscrie persoanele în registrul amintit în termen de maximum trei zile de la data la care acestea vor depune notificarea prin care optează pentru aplicarea mecanismului privind plata defalcată a TVA.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

formular split tva, tva defalcat

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Sistemul split TVA iti permite sa transmiti extrasele de cont, online, gratuit
Articolul următor
Aplicarea split TVA in cazul platilor partiale si al avansurilor

Te-ar mai putea interesa si:

Ce contribuţii de asigurări sociale de sănătate datorează românii cu reşedinţa în afara ţări
19 august 2016
Inspectorii ANAF incep operatiunea CRONOS pana in luna Septembrie 2016
16 iunie 2016
Calendarul schimbarii caselor de marcat pentru agentii economici – 2016 – 2017
14 decembrie 2015

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 5 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 4 views | under Stiri

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 4 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Ce înseamnă Business Intelligence? 5 indicatori cheie pentru analiza performanțelor afacerii tale! 4 views | under Stiri

  • ANAF modifica “Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat” 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 3 views | under Stiri

  • Emiterea facturilor de corectie. Cum se corecteaza facturile dupa inspectia fiscala – Codul fiscal 2016 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Tabel comparativ privind solutiile de achizitionare in rate a produselor de telefonie mobila 2 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Despre avantajele porturilor USB type C 2 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • 2016 – anul cel mai bun pentru incasarea dividendelor – Din 2017 cresc impozitele 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Apeluri telefonice de calitate, prin VoLTE – voice over LTE – Long Term Evolution 2 views | under Gadget-uri, trenduri IT

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE