ANAF implementeaza SICSAR în aproximativ un an

ANAF a început consultări cu potențialii furnizori de echipamente și servicii IT pentru achiziția de servicii care să permită caselor de marcat să comunice online cu serverele ANAF.

Contractul propus de ANAF acestora este pe patru ani, urmând ca ulterior, în același preț, să-i predea complet funcțional sistemul IT, numit SICSAR (Serviciu informatic de colectare, stocare, arhivare și raportare date fiscale cu jurnal electronic).

Sistemul SICSAR reprezintă o soluție completă, la cheie, componentele aplicative și echipamentele fiind puse la dispoziție de către prestator, sub formă de serviciu.

La finalizarea acordului cadru, sistemul SICSAR cu toate componentele sale, atât software cât și hardware (inclusiv spațiul de stocare și arhivare), va intra în proprietatea beneficiarului, inclusiv datele stocate pe acestea.

Oficialii ANAF afirmă că preluarea online a datelor de la casele de marcat va fi operațională anul următor, posibil spre final. Firmele trebuie, însă, conform legii, să cumpere de mai mult timp case de marcat care nu au cu ce să comunice online la ANAF, iar datele sunt predate lunar printr-un formular. Pentru corectitudinea datelor si operatiunilor financiare ale firmei Dvs., specialistii recomanda programele AttoSoft, compatibile cu noile case de marcat.

1 0
, ,
Articolul precedent
Gestioneaza-ti activitățile de business și procesele magazinului tau online intr-un mod eficient
Articolul următor
(III) – DataLight Picking Mobile – Cât de multe etape include procesul de picking?

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu