In perioada 06-15 Iulie 2015 vă puteţi înscrie în „Programul de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţa”. Tot mai multe afaceri se dezvoltă prin accesarea fondurilor europene, fonduri destinate tuturor celor care vor să-şi extindă business-ul.
Compania AttoSOFT vă stă la dispoziţie, prin specialiştii săi, în a realiza documentaţia necesară accesării fondurilor europene nerambursabile din programul de finanţare. Bugetul alocat programului pentru anul bugetar 2015 este de 30.000.000 lei pentru acordarea de alocatii financiare neramursabile. Beneficiarii eligibili primesc o valoare a ajutorului de maximum: 90% din valoarea totala a cheltuielilor eligibile efectuate (exclusiv TVA). Valoarea maxima a ajutorului nu poate depasi suma de 135.000 lei pentru fiecare beneficiar.
AttoSOFT, prin specialiştii săi din Departamentul de Consultanţă pe Fonduri Europene, vine în sprijinul agenţilor economici care doresc să întocmească proiecte, pe următoarele activităţi eligibile:
– achizitionarea de echipamente IT tehnica de calcul (tip PC, format din: unitate centrala, server, monitor, imprimanta / copiator / multifunctionala, inclusiv sisteme portabile, licente necesare desfasurarii activitatii, sisteme audio-video, etc.);
– achizitionarea de cititoare pentru cod de bare;
– achizitionarea de cantare electronice cu/fara printer pentru etichetare;
– achizitionarea de aparate de marcat electronice fiscale;
– achizitionarea de echipamente tehnologice – masini, utilaje si instalatii de lucru – inclusiv software-ul aferent, aparate si instalatii de masurare, control si reglare necesare desfasurarii activitatilor pentru care a solicitat finantare;
– investitiile in active necorporale referitoare la brevete de inventie, marci de produse si servicii (etichetare ecologica, licente), software pentru comertul on-line, software-uri necesare desfasurarii activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata;
– achizitionarea de bunuri prevazute la subgrupele 3.1 mobilier, 3.2 aparatura birotica si 3.3 sisteme de protectie a valorilor umane si materiale (conform HG nr. 2139/2004).
– realizarea unui site pentru prezentarea activitatii solicitantului si a produselor sau serviciilor promovate;
Solicitanţi eligibili
Pot beneficia de acest program societatile comerciale sau cooperative care indeplinesc urmatoarele conditii:
1. sunt inregistrate conform legii si sunt incadrate in categoria intreprinderilor mici si mijlocii;
2. sunt persoane juridice (societati/societati cooperative), care au ca obiect de activitate comercializarea produselor si serviciilor de piata (cod CAEN);
3. este considerata intreprindere autonoma, legata, partenera sau intreprindere unica;
4. au cel putin 2 ani calendaristici de la infiintare la data completarii on-line a planului de investitii si codul CAEN pentru care solicita finantare este autorizat de cel putin 3 luni;
5. au capital social integral privat;
Vezi mai multe condiţii aici: http://www.aippimm.ro/articol/programe/programe-nationale-2015/programul-de-dezvoltare-351-i-modernizare-a-activit-259-355-ilor-de-comercializare-a-produselor-351-i-serviciilor-de-pia-355-259-2015
Termene limită
Atenţie! Inscrierea în program, solicitarea acordului de principiu pentru finanţare şi completarea planului de invesţitii, în vederea obtinerii finanţării se fac on-line, pe site-ul www.aippimm.ro. Aplicaţia de înscriere a va fi activă începând cu 06.07.2015 ora 10.00, până în data de 15.07.2015 ora 20.00.
Deasemeni, AttoSOFT vă pune la dispoziţie următoarele documente, care se pot descărca direct de pe siteul Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor Pentru IMM-uri
Procedura de Implementare Comert 2015 (DOC)
Anexa 1 Coduri CAEN eligibile (DOC)
Anexa 2 Activitati eligibile (DOC)
Pentru a stabili, de comun acord o întâlnire referitor demararea colaborării cu firma noastră, vă rugăm, sunaţi la 0236470000.