• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Alerta: Data limita de depunere a proiectelor este de 15 Iulie 2015 – Programul de dezvoltare si modernizare a activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata

acum 7 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

In perioada 06-15 Iulie 2015 vă puteţi înscrie în „Programul de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţa”. Tot mai multe afaceri se dezvoltă prin accesarea fondurilor europene, fonduri destinate tuturor celor care vor să-şi extindă business-ul.

Compania AttoSOFT vă stă la dispoziţie, prin specialiştii săi, în a realiza documentaţia necesară accesării fondurilor europene nerambursabile din programul de finanţare. Bugetul alocat programului pentru anul bugetar 2015 este de 30.000.000 lei pentru acordarea de alocatii financiare neramursabile. Beneficiarii eligibili primesc o valoare a ajutorului de maximum: 90% din valoarea totala a cheltuielilor eligibile efectuate (exclusiv TVA). Valoarea maxima a ajutorului nu poate depasi suma de 135.000 lei pentru fiecare beneficiar.

AttoSOFT, prin specialiştii săi din Departamentul de Consultanţă pe Fonduri Europene, vine în sprijinul agenţilor economici care doresc să întocmească proiecte, pe următoarele activităţi eligibile:

– achizitionarea de echipamente IT tehnica de calcul (tip PC, format din: unitate centrala, server, monitor, imprimanta / copiator / multifunctionala, inclusiv sisteme portabile, licente necesare desfasurarii activitatii, sisteme audio-video, etc.);
– achizitionarea de cititoare pentru cod de bare;
– achizitionarea de cantare electronice cu/fara printer pentru etichetare;
– achizitionarea de aparate de marcat electronice fiscale;
– achizitionarea de echipamente tehnologice – masini, utilaje si instalatii de lucru – inclusiv software-ul aferent, aparate si instalatii de masurare, control si reglare necesare desfasurarii activitatilor pentru care a solicitat finantare;
– investitiile in active necorporale referitoare la brevete de inventie, marci de produse si servicii (etichetare ecologica, licente), software pentru comertul on-line, software-uri necesare desfasurarii activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata;
– achizitionarea de bunuri prevazute la subgrupele 3.1 mobilier, 3.2 aparatura birotica si 3.3 sisteme de protectie a valorilor umane si materiale (conform HG nr. 2139/2004).
– realizarea unui site pentru prezentarea activitatii solicitantului si a produselor sau serviciilor promovate;

Solicitanţi eligibili

Pot beneficia de acest program societatile comerciale sau cooperative care indeplinesc urmatoarele conditii:
1. sunt inregistrate conform legii si sunt incadrate in categoria intreprinderilor mici si mijlocii;
2. sunt persoane juridice (societati/societati cooperative), care au ca obiect de activitate comercializarea produselor si serviciilor de piata (cod CAEN);
3. este considerata intreprindere autonoma, legata, partenera sau intreprindere unica;
4. au cel putin 2 ani calendaristici de la infiintare la data completarii on-line a planului de investitii si codul CAEN pentru care solicita finantare este autorizat de cel putin 3 luni;
5. au capital social integral privat;
Vezi mai multe condiţii aici: http://www.aippimm.ro/articol/programe/programe-nationale-2015/programul-de-dezvoltare-351-i-modernizare-a-activit-259-355-ilor-de-comercializare-a-produselor-351-i-serviciilor-de-pia-355-259-2015

Termene limită

Atenţie! Inscrierea în program, solicitarea acordului de principiu pentru finanţare şi completarea planului de invesţitii, în vederea obtinerii finanţării se fac on-line, pe site-ul www.aippimm.ro. Aplicaţia de înscriere a va fi activă începând cu 06.07.2015 ora 10.00, până în data de 15.07.2015 ora 20.00.

Deasemeni, AttoSOFT vă pune la dispoziţie următoarele documente, care se pot descărca direct de pe siteul Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor Pentru IMM-uri

Procedura de Implementare Comert 2015 (DOC)
Anexa 1 Coduri CAEN eligibile (DOC)
Anexa 2 Activitati eligibile (DOC)

Pentru a stabili, de comun acord o întâlnire referitor demararea colaborării cu firma noastră, vă rugăm, sunaţi la 0236470000.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

comercializare produse servicii, dcfe attosoft

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Topul celor mai importante modificari ale legislatiei fiscale in Iulie 2015
Articolul următor
Legea pentru impozitarea bacsisului a fost modificata. Bacsisul nu se mai impoziteaza, incepand cu 9 Iulie 2015

Te-ar mai putea interesa si:

Pogramele de contabilitate si gestiune – Avantajele implementarii solutiilor DataLight in Cloud
23 septembrie 2016
Detalii privind caracteristicile noilor case cu jurnal electronic, potrivit Ministerului Finantelor
16 octombrie 2017
DataLight BI.Q – Posibilități infinite de analiză
21 iulie 2016

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Sistemul obligatoriu e-Factura este acum integrat în DataLight ERP! 10 views | under Legislatie, fiscalitate, Stiri

  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 8 views | under Stiri

  • Ce trebuie sa faci in prima luna, dupa infiintarea unei firme? 8 views | under Legislatie, fiscalitate

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 7 views | under Stiri

  • Ce trebuie sa faceti cand conectati casele de marcat la serverul ANAF-ului 5 views | under Stiri

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ROI – Cum se inscrie o firma in Registrul Operatorilor Intracomunitari 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Deduceri personale 2017 – Legislatie si mod de calcul 4 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • (II) – Metode de colectare a comenzilor în depozit, prin DataLight Picking Mobile 3 views | under Stiri

  • Cotele de TVA valabile din Ianuarie 2016: 20%, 9% si 5% 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Despre avantajele porturilor USB type C 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Verificare online parteneri ANAF 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Emiterea bonul de consum cu ajutorul modulelor care gestioneaza activitățile logistice primare din DataLight 3 views | under Stiri

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE