Ai un atelier de reparații auto, dinamic, orientat spre calitatea servirii cliențior, te bazezi pe recomandarea clienților existenți pentru atragerea de clienți noi?
Soluția MyManager îți ptimizează activitățile din service printr-o organizare eficientă, astfel ca tu să ai mai mult timp pentru activitățile productive prin automatizarea întocmirii și obținerii documentelor primare.
Prin acest modul creat special pentru managementul service-urilor auto, îți fidelizezi angajații eficienți printr-o motivare adecvată performanței lor.
Vrei să ai toate documentele primare în regulă, dar să scapi de munca de întocmire a documentelor și a evidențelor pentru a te concentra pe activitățile productive? Cu ajutorul programului, obțineți automat rapoartele obligatorii pentru gestiunile la preț vânzare (magazin), rapoarte și documente, precum:
– raport zilnic de gestiune,
– raportul schimbărilor de preț,
– registrul de casă,
– stocul de marfă,
– declarațiile 394 și 300.
Contactează-ne, și specialiști din echipa noastră îți vor face o prezentare gratuită a sistemului informatic MyManager. În plus, beneficiați – în permanență, de suport tehnic și mentenanță, upgrade și actualizări legislative, dezvoltări ale sistemului software.