Alege un soft potrivit service-ului tău auto – Cum îți simplifici activitățile prin MyManager

Ai un atelier de reparații auto, dinamic, orientat spre calitatea servirii cliențior, te bazezi pe recomandarea clienților existenți pentru atragerea de clienți noi?

Soluția MyManager îți ptimizează activitățile din service printr-o organizare eficientă, astfel ca tu să ai mai mult timp pentru activitățile productive prin automatizarea întocmirii și obținerii documentelor primare.

Prin acest modul creat special pentru managementul service-urilor auto, îți fidelizezi angajații eficienți printr-o motivare adecvată performanței lor.

Vrei să ai toate documentele primare în regulă, dar să scapi de munca de întocmire a documentelor și a evidențelor pentru a te concentra pe activitățile productive? Cu ajutorul programului, obțineți automat rapoartele obligatorii pentru gestiunile la preț vânzare (magazin), rapoarte și documente, precum:

– raport zilnic de gestiune,
– raportul schimbărilor de preț,
– registrul de casă,
– stocul de marfă,
– declarațiile 394 și 300.

Contactează-ne, și specialiști din echipa noastră îți vor face o prezentare gratuită a sistemului informatic MyManager. În plus, beneficiați – în permanență, de suport tehnic și mentenanță, upgrade și actualizări legislative, dezvoltări ale sistemului software.

1 0
,
Articolul precedent
Ultimele detalii privind conectarea caselor de marcat la serverele ANAF
Articolul următor
Programe personalizate pentru dezvoltarea agribusiness-ului tău

Te-ar mai putea interesa si:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu