• Home
  • Software
    • Gestiune 3.0 – modul principal ERP
    • BalPro – software contabilitate
    • BI – analiză business
    • BI integrat Qlik
    • SFA – Sales Force Automation
    • CRM – relații cu clienții
    • Cost Control – bugetare
    • DMS – Elo Digital Office
    • WMS – modul Picking
    • Portal B2B
  • Domenii de activitate
    • Retail – vânzări / gestiune
    • HoReCa – vânzări / gestiune
    • Service auto / vânzări piese
    • Agricultură / vânzări utilaje
    • Distribuție
    • E-commerce / magazin online
    • Sector public / bugetar
    • Transport / case expediții
  • Clienți
  • Companie
    • Companie
    • Cariere
    • Studii de caz, interviuri
  • Blog
    • Stiri
    • Fiscalitate
    • Gadget-uri, trend-uri IT
  • Asistență
    • TeamViewer
    • Asistenta clienti
    • Portal raportare incidente
  • Contact
  • | Solicită Demo |

Afacerea ta are nevoie de un program de fidelizare a clientilor? AttoSOFT poate oferi solutia, integrata in sistemul de retail CENTO

acum 2 ani
Departamentul de Marketing AttoSOFT
Stiri
Niciun comentariu

O metoda de fidelizare eficienta a cumparatorilor / partenerilor dvs. de afaceri poate fi si aceea de a folosi un program prin care oferi recompense clientilor pentru o anumita actiune data, in principiu, pentru cumpararea unui produs/serviciu din magazin sau de pe site. Recompensele pot lua diverse forme, de la puncte de fidelitate si pana la transport gratuit, produse gratis, discount-uri, donatii catre alte organizatii sau chiar un produs nou gratuit, care nu se afla inca in ofera ori a fost introdus recent.

Orice afacere care are o baza de clienti poate realiza un program de loializare. Diferenta o face faptul ca exista anumite tipuri de afaceri care obtin mai mult cu ajutorul acestui instrument:

a) Retailerii cu un flux constant de clienti pot obtine mai multe beneficii printr-un astfel de program, intrucat au sanse mai mari sa castige comenzi / vanzari repetate odata cu un portofoliu mai mare de clienti, pe care sa ii fidelizeaza.

Sfat:

Daca pana acum nu ai reusit sa ai un flux constant de comenzi si clienti pe site e-commerce, lanseaza o campanie PPC cu AdWords pentru a obtine mai multa vizibilitate si a directiona traficul pe site. De asemenea, nu sunt de ignorat nici anunturile platite pe Facebook sau Instagram, mai ales daca business-ul tau are un puternic impact vizual. Aici poti crea audiente extrem de bine targetate.

b) Retailerii care actioneaza intr-o nisa unde clientii sunt sensibili la fluctuatiile de pret. Acest tip de clienti raspund mult mai bine la recompense decat cei care dispun de un buget ridicat sau clientii pietelor de lux, unde pretul nu este un factor important. De exemplu, un program de fidelizare are succes in special pentru retailerii pe nisa fashion sau cosmetice.

c) Retailerii care activeaza in piete unde competitia este acerba. Care este cel mai mare beneficiu? Poate concurentul tau nu are un sistem de loializare sau nu ii acorda o prea mare importanta.

Castigul tau cel mai important este sa te asiguri ca actualii tai clienti nu vor cumpara de pe site-urile concurente, chiar daca acestea ofera preturi mai mici. Un alt beneficiu, te diferentiezi pe piata si iti creezi o anumita faima printre membri publicului tau tinta, acesta fiind si audienta concurentei tale. Daca intra pe site-ul tau, citesc review-urile si afla de programul tau de fidelizare, exista mari sanse ca actualii clienti ai concurentei sa inceapa sa cumpere de la tine si sa iti devina loiali.

Dedicata cresterii performantei pentru clientii sai, firma AttoSoft pune la dispozitie retailer-ilor un sistem de fidelizare, gata de folosit odata cu instalarea sistemului CENTO. AttoSOFT a investit foarte multe resurse in automatizarea proceselor din sistemul de retail, iar fidelizarea nu face exceptie. Utilizatorul sistemului trebuie doar sa defineasca schemele de discount-uri aferente fidelizarii si sa inregistreze in sistem cardurile de fidelizare, fiecare din ele asociata la o schema de discount-uri. Aveti astfel posibilitatea de a rasplati clientii in mod diferit, dupa anumite criterii. Rapoarte de analize pot fi utilizate ulterior pentru a analiza obiceiurile de cumparare, produsele cu adaos comercial potrivit pentru a fi incluse in programele de fidelizare sau profitul realizat ca urmare a fidelizarii.

Deja ai votat!

Vezi comentariile
mai jos

campanii clienti, program fidelizare, soft loialitate

Distribuie acest articol

Articolul anterior
Casele de marcat cu jurnal electronic vor fi conectate până în decembrie 2020 la ANAF
Articolul următor
O primăvară frumoasă tuturor!

Te-ar mai putea interesa si:

Noutăți privind calendarul schimbării caselor de marcat
26 octombrie 2018
Tehnologiile de ultima generatie pentru afacerile romanesti
5 ianuarie 2022
Targul si conventia anuala a Patronatului Caselor de Marcat 2021
3 august 2021

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topul celor mai importante stiri din ultimele 24 h


  • Cum poti preveni amenzile întocmind un NIR corect 5 views | under Stiri

  • Samsung Galaxy J3 – Specificatii tehnice 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Apeluri telefonice de calitate, prin VoLTE – voice over LTE – Long Term Evolution 3 views | under Gadget-uri, trenduri IT

  • Continutul si completarea corecta a foilor de parcurs, potrivit Codului Fiscal 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • ANAF modifica “Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat” 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Modificarile aduse din 2016 la Registrul jurnal de incasari si plati 3 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Paste Fericit! 3 views | under Stiri

  • Ce înseamnă Business Intelligence? 5 indicatori cheie pentru analiza performanțelor afacerii tale! 3 views | under Stiri

  • Ordinul MFP nr. 2634/2015 privind modelele documentelor justificative in 2016, comparativ cu 2015 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Schimbarea cotei de TVA, de la 24 la 9 % – In atentia partenerilor AttoSOFT 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Radierea online a contractelor salariatilor – Reges 2016 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • AttoSoft lansează noul modul SAF-T în DataLight ERP! 2 views | under Stiri

  • Noua legislatie din 2016 privind eliberarea certificatului de atestare fiscala si a celui de obligatii bugetare 2 views | under Legislatie, fiscalitate

  • Sarbatori fericite, cu ocazia Floriilor! 2 views | under Stiri

  • 2016 – anul cel mai bun pentru incasarea dividendelor – Din 2017 cresc impozitele 2 views | under Legislatie, fiscalitate

Companie

AttoSOFT SRL realizeaza solutii software ERP, programe de contabilitate, gestiune, facturare, salarii, financiar-contabile, CRM, program salarizare invatamant, program salarizare bugetari, ș.a.

De asemenea, compania furnizează case de marcat, aparatura fiscala, cantare electronice, imprimante fiscale, scanere, cititoare coduri de bare, PDA, POS, imprimante cod bare, terminale inventariere, mijloace fixe, OLAP, Business Intelligence, etc.

Contactaţi-ne!

Bucureşti - Str. Alexandru Moruzzi Voievod Nr. 4, Bl. B1, Sc. 2 Ap. 28, Sector 3, Cod 31155

Galaţi - Str. Portului, nr. 49, Bl. Olt 1, Sc. 1, Parter, Cod 80025
0236.470.000
0236.470.000
office@attosoft.ro

Sugestii si sesizari

Tel: 0749.233.600
E-mail: sesizari@attosoft.ro
Statistici T5

Urmați-ne și pe rețelele de socializare:

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Copyright © 1995 – 2022 AttoSOFT. MyM®, MyManager®, AttoSOFT®, DataLight®, Babiz® sunt marci inregistrate ale firmei AttoSOFT. Programe distributie, gestiune distributie, software gestiune, ERP, automatizarea fortei de vanzari, SFA, softtware management productie.
GDPR | POLITICA PRIVIND FISIERELE DE TIP COOKIES | POLITICA DE CONFIDENTIALITATE