Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Software Restaurant / HoReCa
Suită completă de programe pentru vânzări și gestiune restaurant
Industria ospitalității este una frumoasă, însă extrem de dificilă fără suportul necesar. Peste 80% din afacerile HoReCa sunt închise în mai puțin de 4 ani de la deschidere. Rupturi de stocuri, costuri ridicate de administrare, recenzii proaste din pricina serviciilor lente sau necorespunzătoare – aceste probleme pot fi evitate cu ajutorul unui program informatic adaptat afacerii tale.
Ce este Suita SALT®?
SALT® este un software de management al restaurantelor, barurilor și cafenelelor, care te ajută să organizezi toate activitățile de zi cu zi prin care să oferi servicii de calitate clienților tăi, dar și munca din spatele afacerii – evidența stocurilor, rapoarte de gestiune, plăți furnizori etc.
Suita SALT® este compusă din 4 module complementare, care se pot achiziționa separat sau împreună:
VâNZăRI
Administrează toate activitățile de vânzare (rezervări, note de plată, etc) dintr-o unitate centrală
GESTIUNE
Administrează activitățile de back-office (evidența stocurilor, plăți furnizori, rapoarte de gestiune, etc)
OSPăTAR
Varianta SALT® Vânzări adaptată pentru dispozitive mobile operate direct de la mese de către ospătari
BUCăTăRIE
& BAR
Conectează ospătarii cu angajații din zonele de preparare pentru a prelua și pregăti comenzile cât mai rapid și corect
Vrei să știi cum se potrivește afacerii tale
Suita SALT® ?
Apelează un consilier software - 0730 050 353
Beneficii
Ușor de utilizat
Administrarea meselor și procesarea comenzilor se face din câteva click-uri!
Servire rapidă
Rezervările, comenzile și notele de plată sunt preluate și gestionate direct din aplicație!
Clienți satisfăcuți
Relația cu clienții va fi îmbunătățită prin serviciile rapide și fără greșeli!
Ești mereu în control
Urmărește în timp real stocurile și situația financiar-contabilă!
Crește profitabilitatea afacerii
Ia mereu decizii informate, bazate pe analiza costurilor și încasărilor!
Reduci consumul de hârtie
Generează rapoartele obligatorii periodice automat din program!
Cum te poate ajuta SALT® Gestiune?
- Generarea automată de rapoarte de gestiune, NIR, registrul de casă, rapoarte obligatorii (Z și X) și raportul de producție
- Vizualizarea în timp real a consumului de materii prime și produse finite în raportul de producție
- Afișarea termenelor scadente pentru facturile de plată către furnizori, eliminând penalitățile de întârziere
- Scăderea automată din gestiune, pe baza rețetelor, a ingredientelor ce compun mâncărurile vândute
- Estimarea adaosului comercial din datele în program (prețuri achiziție, rețete, prețuri vânzare, stocuri) și posibilitatea de a compara adaosuri comerciale din orice perioadă anterioară
- Automatizarea procesului de inventariere a stocului de materii prime
- Înregistrarea rapidă a încasărilor și generarea de chitanțe în mod automat
- Urmărirea status-ului comenzilor către furnizori (verificarea livrărilor și generarea automată a notelor de intrare-recepție)
- Generarea de analize de performanță a produselor comercializate și a operatorilor restaurantului
- Transfer facil de produse între gestiuni, în cazul mai multor locații care comercializează aceleași produse
- Posibilitatea de conectare la un program de contabilitate, astfel introducând o singură dată datele
Cum te poate ajuta SALT® Vânzări?
- Vizualizarea poziționării meselor și scaunele conform amenajării localului, pentru acces mai ușor și urmărirea activităților acestora, cu posibilitatea modificării acestora în cazul evenimentelor speciale
- Introducerea și editarea meniului direct în interfață, cu categorii de produse și imagini de referință, pentru o căutare mai ușoară
- Înregistrarea de rezervări direct în calendarul aplicației, pentru a elimina situațiile neplăcute de rezervări suprapuse
- Lansarea rapidă a comenzilor la stația principală de operare, cu posibilitatea adăugării de mențiuni speciale pentru bucătărie, și trimiterea spre imprimare prin dispozitivele conectate
- Modificarea și corectarea comenzilor prin posibilitatea de setare a ordinii de servire și respectiv ștergerea pozițiilor greșite
- Emiterea rapidă și corectă a notelor de plată și a bonurilor fiscale, pe baza produselor introduse în comanda din sistem
- Posibilitatea de a aplica discount-uri notelor de plată și de a face încasare parțială prin metode de plată diferite la aceeași masă
- Înregistrarea separată a comenzilor la pachet, prin adăugarea de mese speciale “to-go” pe ecranul principal
- O interfață ușor de folosit, optimizată pentru dispozitive touchscreen, care poate fi utilizată simultan de mai mulți operatori din locații diferite în rețea
- Logare securizată prin cod de acces unic pentru fiecare angajat
- Notificări despre gradul de ocupare al meselor și statusul comenzilor afișate direct în program, pentru eficientizarea servirii și eliberării meselor
- Generarea rapoartelor de vânzări și a raportului Z de închidere zilnică
Galerie media
Vrei să știi cum se potrivește afacerii tale
Suita SALT® ?
Apelează un consilier software - 0730 050 353
Și pentru a completa nevoile restaurantelor de dimensiuni mari, unde comunicarea verbală între ospătari și bucătărie este dificilă și ineficientă, am creat modulele SALT® Ospătar și SALT® Bucătărie & Bar (Kitchen Display). Aceste module transformă lansarea comenzilor de la masă direct către preparatori în doar câteva click-uri!
SALT® Ospătar este varianta mobilă a modulului SALT® Vânzări.
Acesta aduce următoarele funcționalități suplimentare:
- Înregistrarea rapidă a comenzilor direct la masă, pe dispozitive mobile cu sistem de operare Android
- Setarea ordinii pozițiilor din comenzi, pentru o servire mai eficientă a clienților
- Emiterea rapidă și corectă a notelor de plată direct de la masă, pe baza produselor introduse și trimiterea spre printare a bonului fiscal la casa de marcat
- Interfață ușor de folosit care scurtează procesul de comandă prin selecția rapidă a produselor din meniu – text sau imagine atașată
- Logare securizată prin cod de acces unic pentru fiecare angajat
SALT® Bucătărie & Bar (Kitchen Display) este modulul dedicat zonei de preparare a comenzilor, care elimină problemele apărute din pricina comunicării ineficiente între ospătari și bucătari. Funcționalitățile sale includ:
- Afișarea comenzilor trimise de ospătari direct pe ecranul din zona de bucătărie / bar, eliminând nevoia de imprimare sau scriere de mână a biletelor de comandă
- Notificarea ospătarilor în momentul finalizării comenzii, pentru o ridicare și servire cât mai rapidă
- Afișarea duratei de preparare a comenzilor cu coduri de culoare, pentru atenționarea personalului
- Contorizarea datelor de preparare a comenzilor în aplicație, pentru a permite analiza eficienței personalului din bucătărie / bar
Vrei să știi cum se potrivește afacerii tale
Suita SALT® ?
Apelează un consilier software - 0730 050 353
Ai un aparat tip RVM (Reverse Vending Machine) pentru colectarea automată a ambalajelor de băuturi eligibile SGR RetuRO? Află cum poți integra tichetele generate de acesta în programul tău CENTO…
Amnistia fiscală – a fost publicat modelul D11 PDF
Așa cum v-am prezentat situația cu amnistia fiscală în articolul de acum 2 săptămâni, ANAF a revenit cu modelul de cerere D11 în format PDF – accesează-l mai jos. Descarcă…
OUG 107/2024: amnistia fiscală și ce implică – pe scurt.
Pe data de 6 Septembrie 2024 a fost publicată în Monitorul Oficial OUG 107/2024, prin care se urmărește „reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului…
Primele date generate de sistemul e-TVA au fost dezvăluite de MFinanțe
Luni 2 Septembrie a avut loc prima întâlnire a Comitetului Naţional pentru Decontul precompletat RO e-TVA. Ministerul Finanțelor a venit cu această inițiativă pentru a analiza primul set de date…
Decontul precompletat e-TVA – publicat azi în Monitorul Oficial!
O nouă măsură fiscală aprobată pe ultima sută de metri, de data aceasta pe subiectul e-TVA. Ieri 24 Iulie 2024 a fost publicat în Monitorul Oficial ordinul 3.775 prin care…
Se schimbă criteriile de mărime ale întreprinderilor?
Un nou proiect de ordin publicat pe platforma MFinanțe pe data de 16 Iulie ar urmări să actualizeze criteriile de mărime ale entităților raportoare. Proiectul vine ca o transpunere a…
5 avantaje pe care ți le oferă arhiva electronică de documente – DataLight DMS
Care e primul semn că firma ta e în creștere? Muntele de hârtii care îți dă organizarea peste cap și trebuie să îi găsești tot mai mult spațiu de depozitare.…